ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΕΥΡΩΠΗΣ 2021: Αυτή είναι η γυναίκα πίσω από την επιτυχία της Ελευσίνας – Πώς ο Πειραιάς έχασε τη μεγάλη ευκαιρία!

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


 
Πρώτα από όλα οφείλουμε να συγχαρούμε την Ελευσίνα για τη μεγάλη επιτυχία της, καθώς αρχικά-για όσους δεν γνώριζαν-φάνταζε ίσως ως η απόλυτη έκπληξη!
 
Για όσους όμως είχαμε την τύχη και τη χαρά να έχουμε ασχοληθεί με το αντικείμενο της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας και γνωρίζαμε ότι δεν πρόκειται για μια ''δημοσιοσχετίστικη διαδικασία'', κάθε άλλο παρά έκπληξη φάνταζε η επιλογή της Ελευσίνας και αυτό λόγω του ανθρώπου που ανέλαβε να τρέξει την υποψηφιότητα, την κ. Κέλλυ Διαπούλη!
 
Και αυτό όχι γιατί επιχειρώ να το παίξω μετά Χριστό Προφήτης αλλά γιατί θα σας παραθέσω συγκεκριμένα γεγονότα (επιγραμματικά), με προσωπική μου εμπλοκή, καθώς όπως ήταν φυσικό, και η δική μου επιθυμία όπως όλων των Πειραιωτών, ήταν ο Πειραιάς να αναδειχθεί σε Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το έτος 2021!
 
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ
 
Προς τα τέλη της Δημοτικής Αρχής Μιχαλολιάκου, αρχίσαμε να ασχολούμαστε σχετικά σοβαρά με την υποψηφιότητα του Δήμου μας.
 
Ήταν τότε, που κλήθηκα κι εγώ μεταξύ άλλων να εκφράσω την άποψή μου... Δεν αυτοχαρακτηρίζομαι ως άνθρωπος των τεχνών και των γραμμάτων, αλλά όταν αποφασίσω να ασχοληθώ με κάτι, προσπαθώ να το κάνω με συνέπεια και ύστερα από σχετική έρευνα!
 
Τότε λοιπόν, ήμουν εκείνος που πρότεινα την κ. Κέλλυ Διαπούλη στον τ. Δήμαρχο Πειραιά, προκειμένου να αναλάβει το πρότζεκτ της υποψηφιότητας του Δήμου Πειραιά!
 
Οφείλω να ομολογήσω, ότι καθοριστικό ρόλο στην εισήγησή μου, έπαιξε ο θείος μου και Καθηγητής Ιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Στάθης Ευσταθόπουλος, αλλά καταλυτική ήταν η συνάντηση που έκανα με την ίδια την κ. Διαπούλη... Οπότε και με έπεισε με τις γνώσεις και την εμπειρία της ότι ήταν η πλέον κατάλληλη!
 
Η κ. Διαπούλη έκανε ένα ραντεβού γνωριμίας με τον Βασίλη Μιχαλολιάκο και ύστερα κάποιες επικοινωνίες με την κόρη του Δημάρχου Πειραιά, που είχε αναλάβει να επιβλέπει την πορεία του έργου.
 
Μετέπειτα ήρθαν οι εκλογές και η αλλαγή σκυτάλης στο Δήμο Πειραιά...
 
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΜΩΡΑΛΗ
 
Ως γνωστόν, ο υπογράφων το άρθρο δεν εξελέγην με το ψηφοδέλτιο Μιχαλολιάκου, αλλά λόγω της σχέσης μου με την ενημέρωση στον Πειραιά, αλλά και με αρκετά στελέχη και συμβούλους του νέου Δημάρχου Πειραιά, τόνισα εκ νέου τη σημαντικότητα της υποψηφιότητας για την Πολιτιστική Πρωτεύουσα και εισηγήθηκα εκ νέου την κ. Διαπούλη, καθώς ακόμα υπήρχε χρόνος!
 
Τελικά, για τη νέα Δημοτική Αρχή, ανέλαβε να τρέξει το πρότζεκτ ο κ. Πέτρος Κόκκαλης, κλείνοντας τη διαδρομή με μια επιωλητική παρουσίαση παρουσία σημαντικών προσωπικοτήτων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, μια μέρα πριν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου!
 
Δυστυχώς, τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου, βρήκαν τον Πειραιά εκτός υποψηφιοτήτων, ενώ εξαρχής φάνταζε ως το απόλυτο φαβορί... Αναμενόμενο για εμάς που γνωρίζαμε δυο πράγματα παραπάνω για τη συγκεκριμένη διοργάνωση, καθώς το όλο στήσιμο της υποψηφιότητας, δεν ακολουθούσε τη λογική της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης!
 
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
 
Η συνέχεια είναι γνωστή. Στην επόμενη φάση πέρασαν οι Δήμοι Καλαμάτας, Ελευσίνας και Ρόδου, ενώ τελικά πριν λίγες ώρες επιλέχθηκε ο Δήμος Ελευσίνας, το φάκελο της υποψηφιότητας του οποίου είχε αναλάβει η κ. Κέλλυ Διαπούλη (μπορείτε να δείτε ένα σύντομο βιογραφικό στο τέλος του άρθρου)!
 
Ναι, η κυρία την οποία είχα εισηγηθεί δυο φορές για να τρέξει την υποψηφιότητα του Δήμου Πειραιά!
 
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
 
Στόχος μου δεν είναι η όποια προσωπική δικαίωση, αλλά ένας και μόνο!
 
Καλές είναι οι δημόσιες σχέσεις και η προβολή μέσω των μίντια, αλλά σε ότι αφορά σε Διαγωνισμούς Ευρωπαϊκού επιπέδου, πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα κριτήρια είναι αυστηρώς αντικειμενικά και απαιτείται απόλυτη γνώση και εμπειρία του αντικειμένου.
 
 
 
 
ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ κ. ΔΙΑΠΟΥΛΗ:
 
Η Κέλλυ Διαπούλη σπούδασε Θεατρολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πολιτική και Διοίκηση (ΜΑ) στο University of Warwick με υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το Atelier for Young Festival Managers του European Festivals Association (efa, ενώ το 2012, με υποτροφία του Ιδρύματος Fulbright,  επιλέχθηκε ως η ελληνική συμμετοχή στο Global Forum for Young Cultural Leaders  που διοργανώνει το Salzburg Global. Από το 2004 έως το 2008 εργάστηκε στον Οργανισμό Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού (ΟΠΕΠ) στον τομέα των διεθνών σχέσεων, με αντικείμενα τη διαχείριση της παρουσίας του οργανισμού σε διεθνή και ευρωπαϊκά πολιτιστικά δίκτυα, την προώθηση μέσω της δικτύωσης των ελληνικών παραστατικών τεχνών στο εξωτερικό και τον προγραμματισμό διεθνών διοργανώσεων όπως το Balkan Performing Arts Market και το συνέδριο του διεθνούς δικτύου Internatinal Festivals and Events Association (ifea) Europe “The life cycle of festivals and event”.
To 2009 ίδρυσε το μη κερδοσκοπικό οργανισμό busart, που δραστηριοποιείται στον τομέα της δικτύωσης των Ελλήνων καλλιτεχνών και επαγγελματιών με τη διεθνή σκηνή. Από το 2009 έως σήμερα συντονίζει τις δράσεις του busart, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
1.    τη λειτουργία της ιστοσελίδας www.busart.org, η οποία ενημερώνει καλλιτέχνες όλων των ειδικοτήτων και επαγγελματίες του πολιτιστικού χώρου για προσκλήσεις συμμετοχής σε διεθνή φεστιβάλ, διοργανώσεις, residencies, για προγράμματα χρηματοδότησης και γενικά, για ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης στο εξωτερικό και την Ελλάδα.
2.    Τη λειτουργία του δικτύου παραστατικών τεχνών, το οποίο μέσω της ιστοσελίδας του busart αλλά και αποστολών σε διεθνή φεστιβάλ και σημαντικές διοργανώσεις στο εξωτερικό, προβάλει και προωθεί ελληνικές παραγωγές σε φεστιβάλ και κέντρα τεχνών στο εξωτερικό.
3.    Τη διοργάνωση δομημένων επισκέψεων ενημέρωσης και δικτύωσης για καλλιτέχνες και επαγγελματίες των παραστατικών τεχνών σε σημαντικές διοργανώσεις όπως το Festival d’ Avignon, το Fira Tarrega κ.α.
4.    Την παροχή συμβουλευτικής και καθοδήγησης σε θέματα ανάπτυξης συνεργασιών με φορείς του εξωτερικού στον τομέα των παραστατικών τεχνών κυρίως.
Έχει πραγματοποιήσει πολλές εισηγήσεις σε συνέδρια και σεμινάρια για θέματα που σχετίζονται με τα διεθνή φεστιβάλ παραστατικών τεχνών, τις διεθνείς ανταλλαγές και τη δικτύωση στον τομέα των παραστατικών τεχνών και έχει λάβει μέρος στην ευρωπαϊκή ομάδα εργασίας για τις τέχνες δρόμου Cas Cas.
 
Διαβάστε επίσης:

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ 2021: Συγχαρητήρια Μώραλη στον Δήμαρχο Ελευσίνας

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΕΥΡΩΠΗΣ: Η Ελευσίνα για το 2021 !