Piraeus Business Center: Αυτό είναι το πρότυπο επιχειρηματικό κέντρο του Πειραιά (ΦΩΤΟ)

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Το Piraeus Business Center δημιουργήθηκε καλύπτοντας την ανάγκη διάθεσης μοντέρνων, λειτουργικών, και κοστολογικά προσιτών χώρων εργασίας, σε ελευθέρους επαγγελματίες, start up ή μικρομεσαίες επιχειρήσεις έως 7 ατόμων στην περιοχή του Πειραιά.

Στόχος είναι να προσφέρει γραφειακούς χώρους και ολοκληρωμένες υπηρεσίες συγκεκριμένου και σταθερού κόστους, χωρίς δεσμεύσεις, προκειμένου να αφιερωθείτε εξολοκλήρου στα επαγγελματικά σας σχέδια.
Παρέχεται ευελιξία στον επιχειρηματία, προκειμένου να επιλέξει τον κατάλληλο χώρο αλλά και το κόστος που τον αντιπροσωπεύει σήμερα, χωρίς περιττές δεσμεύσεις, αλλά και να μπορεί εύκολα να αναπτύξει την επιχείρηση του στο μέλλον, στον ίδιο χώρο.
 
Το Piraeus Business Center διαθέτει Κοινόχρηστους χώρους, Γραφεία, Meeting Rooms και Conference Hall υψηλής αισθητικής, προκειμένου ο επαγγελματίας να εργάζεται σε ένα χαλαρό και ευχάριστο περιβάλλον.
Εταιρείες οι οποίες βρίσκονται εκτός Αθηνών και επιζητούν φορολογική έδρα ή υποκατάστημα στην Αθήνα, μπορούν πλέον εύκολα να τα αποκτήσουν, μέσα στους χώρους του Business Center, με πολύ χαμηλό κόστος, υψηλό κύρος και αξιοπιστία.
 
Το Piraeus Business Center βρίσκεται στο μέγαρο Multicontainer σε κεντρικό σημείο στο λιμάνι του Πειραιά, με εύκολη πρόσβαση από τα μέσα μεταφοράς. Διαθέτει επίσης, ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης.

Το Piraeus Business Center είναι ένα περιβάλλον αρμονικά διακοσμημένο και κατάλληλα δομημένο, ώστε να ανταποκρίνεται στις επαγγελματικές σας απαιτήσεις.

Τι είναι το Piraeus Business Center

Το Piraeus Business Center παρέχει πολυτελείς, επιπλωμένους και πλήρως εξοπλισμένους εργασιακούς χώρους εκμίσθωσης, ανά ώρα / ημέρα / μήνα όπως:

Πλήρως εξοπλισμένα & επιπλωμένα Γραφεία Σουίτες | Co-Working (Οpen Space Offices) | Meeting Rooms (αίθουσες σεμιναρίων, συσκέψεων)
Orange Conference Hall (συνεδριακή αίθουσα) | Virtual Offices | Φορολογική Έδρα ή Υποκατάστημα Εταιρείας | Business Lounge

Όλες οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνονται σε ευέλικτα οικονομικά πακέτα, απολύτως προσιτά και προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις σας.

Σας δίνετε η δυνατότητα να ρυθμίσετε τη διάρκεια της συμφωνίας μίσθωσης, το μέγεθος του χώρου γραφείου σας, ακόμη και την διαρρύθμιση των επίπλων, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Οι τιμές εκμίσθωσης των πλήρως εξοπλισμένων/επιπλωμένων γραφείων ξεκινούν από 80 ευρώ / μήνα και συμπεριλαμβάνουν ένα πλήθος παροχών & υπηρεσιών.

Παροχές και υπηρεσίες

Help Desk | ΔΕΚΟ (ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ) | Κοινόχρηστα | Internet| Τηλέφωνο | Καθαρισμό Χώρου | Business Lounge | Meeting Room

Όλοι οι χώροι μας είναι πλήρως εξοπλισμένοι, λειτουργικοί, μοντέρνοι και διακοσμημένοι με υψηλή αισθητική.

Στις τιμές γραφείων συμπεριλαμβάνονται

  • Help Desk 9.00-18.00
  • ΔΕΚΟ Λογαριασμοί
  • Χρήση του Meeting Room
  • Πρόσβαση στο Business Lounge
  • Αυτόνομος Κλιματισμός
  • Ενσύρματο Internet VDSL
  • Wi-Fi
  • Εσωτερικές και Εξωτερικές Τηλεφωνικές Γραμμές
  • Τηλεφωνικό Κέντρο
  • Ψηφιακές τηλεφωνικές συσκευές Samsung
  • Voicemail
  • Διαχείριση Εισερχόμενης Αλληλογραφίας
  • Πρόσβαση σε κοινοχρήστους εκτυπωτές HP και Epson Scanner και Fax
  • CCTV & Συναγερμός συνδεδεμένος με κέντρο λήψης σημάτων 24/7
  • E-cardkey (κατόπιν συνεννόησης)
  • Καθαρισμός Χώρου
  • Έδρα η υποκατάστημα Επιχείρησης
  • Τοποθέτηση επιγραφής της εταιρείας σας σε περίβλεπτη θέση στην εξωτερική όψη του Business Center
  • Καφές Φίλτρου
  • Κοινόχρηστη Κουζίνα / Ψυγείο

Extra Υπηρεσίες

  • Προσωπική Τηλεφωνική Γραμμή
  • Εκτέλεση Εξερχόμενων Κλήσεων
  • Καταγραφή Εισερχόμενων Κλήσεων
  • Δακτυλογραφήσεις, Αποστολές Fax, Mail, Photocopies
  • Αναλώσιμα Γραφείου
  • Υπηρεσίες Ταχυμεταφορών
  • Διαχείριση Συναντήσεων
  • Εξωτερικές Εργασίες εντός Αττικής
  • Οργάνωση Επαγγελματικών Ταξιδιών
  • Οργάνωση Catering
  • Ιδιωτικό Parking
  • ΙΤ Service