Ο ΟΛΠ τίμησε την Celestyal Cruises που με το ναυάγιο του Sea Diamond έβαψε με αίμα και μόλυνε με πετρελαιοειδή τη Σαντορίνη!

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Πολλά ερωτηματικά γεννά η απόφαση του ΟΛΠ να βραβεύσει την Εταιρία Κρουαζιέρας Celestyal Cruises, που μόλις λίγα χρόνια πριν, έβαψε με αίμα τις θάλασσες της Σαντορίνης, μετά το ναυάγιο του Κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond!

Η επωνυμία της τότε ήταν Louis Cruises, όπως μας ενημερώνει και η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας. Και βέβαια η ονομασία άλλαξε λίγο καιρό μετά το ναυάγιο που συγκλόνισε την παγκόσμια κοινότητα.

Το ναυάγιο του Sea Diamond παραμένει ακόμα εκεί που βυθίστηκε, ενώ ανά τακτά διαστήματα γίνονται καθαρισμοί της θάλασσας, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η ζημιά από τα πετρελαιοειδή και τα χημικά που υπήρχαν στο πλοίο.

ΟΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΑΓΓΕΛΘΗΚΑΝ!

Σύμφωνα με τη Wikipedia, οι Γάλλοι αγνοούμενοι, Ο Ζαν Κριστόφ Αλέν 45 ετών, η σύζυγός του Αν 43 ετών και η κόρη τους Μοντ 16 ετών, ειδοποίησαν τηλεφωνικά τη ρεσεψιόν πως στην καμπίνα 2024 του δευτέρου καταστρώματος, όπου βρίσκονταν, έμπαιναν νερά. Τους είπαν να περιμένουν μέχρι να έρθει κάποιο μέλος του πληρώματος για βοήθεια. Ανήσυχη για το γιο της που βρισκόταν εκτός της καμπίνας, η Αν βγήκε περνώντας με μακροβούτι από τον πλημμυρισμένο διάδρομο και φτάνοντας πάνω ενημέρωσε τον επικεφαλής του γαλλικού γκρουπ. Οι δύο Γάλλοι, πατέρας και κόρη, κηρύχθηκαν «σε αφάνεια» από γαλλικό δικαστήριο, καθώς με τη σύγκρουση το δεύτερο κατάστρωμα ήταν απροσπέλαστο από την εισροή των υδάτων σε αυτό και στο βυθισμένο πλέον πλοίο, παρόλο που έσπευσαν δύτες λίγες μέρες μετά για τον εντοπισμό τους, δε βρέθηκαν ποτέ οι σωροί τους. Για το λόγο αυτό δεν έχουν ασκηθεί ποινικές διώξεις για ανθρωποκτονία σε βάρος του πλοιάρχου και της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ LOUIS CRUISES

Με ευθύνη της πλοιοκτήτριας εταιρείας δεν εστάλησαν από την πρόσκρουση ως την ώρα της βύθισης ρυμουλκά με την απαιτούμενη ισχύ για την οδήγηση του πλοίου, ούτε ερευνήθηκε αν υπήρχαν κατάλληλα ρυμουλκά κοντά ώστε να ζητηθεί βοήθεια από αυτά. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία επί 12 ώρες καθυστέρησε να ζητήσει επισήμως και να συνάψει συμβόλαιο με ειδικευμένη ναυαγοσωστική εταιρεία. Με ενδιαφέρον να βοηθήσει και ξεκινώντας στις 16:30 με ναυαγοσωστικό πλοίο προς τον τόπο του ατυχήματος, απωθήθηκε δεύτερη εταιρεία διάσωσης με τη διαβεβαίωση πως υπήρχε πλήρης έλεγχος των διαδικασιών διάσωσης του πλοίου και το ναυαγοσωστικό επέστρεψε στη βάση του στο Λαύριο. Μαθαίνοντας στις 18:00 πως το πλοίο είχε πάρει κλίση, η δεύτερη ναυαγοσωστική εταιρεία ξεκίνησε και πάλι με δική της πρωτοβουλία και απωθήθηκε ξανά από την πλοιοκτήτρια. Γύρω στις 10 με 11 το βράδυ, η πλοιοκτήτρια πλέον ζήτησε τη βοήθεια από τις ναυαγοσωστικές εταιρείες και στις 2:20 στάλθηκε από ναυαγοσωστική το φαξ με την εντολή για παροχή διάσωσης για να της επιστραφεί μετά από λίγο υπογεγραμμένο.

ΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΡΥΠΑΝΣΗ

Εκτιμάται πως η ισορροπία στη θέση του ναυαγίου δεν είναι ευσταθής και πως με τον πρώτο σεισμό το πλοίο θα κυλήσει προς το βάθος της Καλντέρας. Όσο δε γίνεται η ανέλκυση, η κατάσταση γίνεται όλο και μη αναστρέψιμη σε όσο αφορά την οικολογική καταστροφή. Θα κοστίσει πιο πολύ να αφεθεί ως «βραδυφλεγής βόμβα» στο βυθό, από το να ανελκυστεί και να γίνει καθαρισμός. Η ανέλκυσή του μπορεί να θεωρηθεί ως η καλύτερη λύση για την προστασία του περιβάλλοντος της περιοχής, από τους σοβαρότατους κινδύνους που εγκυμονούνται για το θαλάσσιο περιβάλλον, καθώς δε μπορεί να είναι γνωστή η ιδιάζουσα γεωδυναμική συμπεριφορά της περιοχής λόγω του ηφαιστείου.[15] Η απομάκρυνση του ναυαγίου από την Καλντέρα θεωρείται απολύτως αναγκαία, καθώς, όταν θα προχωρήσει η διάβρωση των τοιχωμάτων του, το φορτίο ρύπανσης που θα προκύψει από τις ουσίες που θα ελευθερωθούν θα είναι σοβαρό.

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙ Ο ΟΛΠ !

Tην Παρασκευή 21 Απριλίου, η διοίκηση του ΟΛΠ, συγκεκριμένα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Captain FU CHENGQIU, παρουσία φορέων του Πειραιά, επέδωσε τιμητική πλακέτα στην εταιρεία Celestyal Cruises για τη συνεισφορά της στην ανάπτυξη του home porting, από το λιμάνι του Πειραιά!

Η ΕΙΡΩΝΕΙΑ...

Το παρών έδωσαν πλήθος Κινέζων αξιωματούχων και ανθρώπων της κρουαζιέρας, μιας και η Σαντορίνη αποτελεί αγαπημένο προορισμό για τους Κινέζους τουρίστες!

Και κάποιοι στον ΟΛΠ, έκριναν σωστό, ο Κινέζος Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ, να βραβεύσει την Εταιρία που με το ναυάγιό της, έστειλε στον υγρό τάφο 2 Γάλλους τουρίστες και εξακολουθεί να μολύνει μέχρι και σήμερα τη Σαντορίνη!

Ένα μεγάλο γιατί πλανέται στο μυαλό όλων μας...