ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις την δεύτερη εβδομάδα των εκπτώσεων

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Σε χαμηλότερο επίπεδο κινήθηκαν οι πωλήσεις κατά την δεύτερη εβδομάδα των εκπτώσεων για το μεγαλύτερο ποσοστό των καταστημάτων, σε σύγκριση με την πρώτη εβδομάδα.

Αυτό προκύπτει από έρευνα της ΕΣΕΕ σύμφωνα με την οποία το 29% των ερωτηθέντων εμπόρων δεν θεωρεί ικανοποιητικό το επίπεδο των πωλήσεων, ενώ η πλειονότητα (63%) των εμπόρων αναφέρει ότι οι πωλήσεις κινήθηκαν σε «όχι και τόσο ικανοποιητικά» επίπεδα.

 

Μόνο το 8% των ερωτηθέντων εκφράζει μεγάλη ικανοποίηση από τις πωλήσεις που πραγματοποίησε την συγκεκριμένη εκπτωτική εβδομάδα.

 

Στον Πειραιά, σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο, οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανεμπορίου το εν λόγω διάστημα των θερινών εκπτώσεων κινήθηκαν πτωτικά σε σύγκριση με την αντίστοιχη θερινή περσινή εκπτωτική περίοδο.

 

Συγκεκριμένα, η υποχώρηση αυτή στο λιανεμπόριο κυμάνθηκε μεταξύ 10% και 20%.

 

Η ΕΣΕΕ υπενθυμίζει ότι οι εκπτώσεις συνεχίζονται για έναν ακόμα ολόκληρο μήνα και παραμένει αισιόδοξη, ότι όπως η τουριστική αντίστοιχα και η αγοραστική κίνηση μέχρι τέλος Αυγούστου θα βελτιωθεί, ώστε η συνολική εικόνα των φετινών εκπτώσεων να ικανοποιήσει τελικά εμπόρους και καταναλωτές.

 

Επίσης, η ΕΣΕΕ συνεχίζοντας την έρευνα για τις καλοκαιρινές εκπτώσεις και το άνοιγμα των Κυριακών, διερεύνησε εκ νέου την ικανοποίηση των εμπόρων από την έναρξη της περιόδου των καλοκαιρινών εκπτώσεων και ειδικότερα για το διάστημα της 2ης εκπτωτικής εβδομάδας και μέχρι τέλος Ιουλίου.

 

Πραγματοποιήθηκε τηλεφωνική έρευνα με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και για λόγους συγκρισιμότητας των δεδομένων, η έρευνα διεξήχθη στο ίδιο δείγμα εμπόρων που είχε συμπεριληφθεί στην τηλεφωνική έρευνα της προηγούμενης εβδομάδας.


Αναλυτικότερα, πρόκειται για τυχαίο δείγμα 227 εμπορικών επιχειρήσεων στις εμπορικές αγορές της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και ορισμένων σημαντικών περιφερειακών αγορών της Αττικής (Πειραιάς, Μαρούσι, Ν. Ιωνία, Γλυφάδα, Χαλάνδρι, Κηφισιά, Περιστέρι, Ν. Ιωνία, Ν. Σμύρνη).


Το κύριο κριτήριο για την επιλογή της επιχείρησης ήταν η εγκατάστασή της σε παραδοσιακούς εμπορικούς δρόμους στα κέντρα των πόλεων.

Διαβάστε επίσης: